دانلود کتاب صوتی دا خاطرات سیده زهرا حسینی به اهتمام سیده اعظم حسینی

بزرگترين مرجع دانلود كتاب هاي صوتي در موضوعات ديني ، روانشناسي ، ادبيات ، عاشقانه ، انگليسي و ...

دانلود کتاب صوتی دا خاطرات سیده زهرا حسینی به اهتمام سیده اعظم حسینی


معرفی کتاب: کتاب « دا » ؛ خاطرات سیده زهرا حسینی به اهتمام سیده اعظم حسینی در دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری تولید و در انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

این کتاب خاطرات راوی از روزهای آغازین جنگ و روزهای حمله ارتش بعثی عراق به خرمشهر و مقاومت های مردمی در این شهر را روایت می کند.

در این کتاب سیده زهرا حسینی خاطرات خود از روزهای مقاومت و روزهای پس از آن را با جزئی ترین موارد روایت می کند تا آنجا که این گونه جزئی نگری و بیان لحظه لحظه وقایع باعث شده تا بسیاری آن را رمان بنامند ، حال آنکه این کتاب ساسر خاطرات واقعی و حقیقی سیده زهرا از آن روزهاست.

راوی در آن روزها تنها 17 سال داشته و اهمیت این کتاب شاید در این باشد که وقایع جنگ ما برای اولین بار از زاویه دید یک دختر نوجوان روایت شده است.خاطراتی که راوی حدود 20 سال آن ها را در درون سینه خود همچون یک راز حفظ کرد و حرفی از آن نزد.در این کتاب ناگفته هایی از جنگ بیان شده که تا کنون کسی از آن ها حرف نزده است.

این کتاب نگاههای مختلف از گروه های فکری و اقشار مختلف را به خود جلب کرده است. مسئولان و مدیران فرهنگی ، هنرمندان ، نویسندگان ، سینماگران از جمله کسانی هستند که این کتاب را مورد تحسین قرار داده اند.

کتاب دا یکی از ازیباترین و کامل ترین کتاب هایی است که در مورد دفاع مقدس نوشته شده است.یکی از ویژگی های این کتاب این است که بسیار خوب تصویربرداری شده است و درخشان ترین کتابی است که در زمینه دفاع مقدس چاپ شده است. این کتاب از نظر تصویری و سینمایی جنبه های فوق العاده ای دارد و اگر به کارگردانی ماهر سپرده شود می تواند بسسیار تاثیر گذار باشد.

تا کنون چند تن از کارگردان های صاحب نام کشور برای ساخت فیلم کتاب « دا » ابراز تمایل کرده اند.

این کتاب در مهر ماه سال 87 برای اولین بار منتشر شد و در فاصله کمتر از 8 ماه به چاپ 55 رسید.

 

 

خاطرات سیده زهرا حسینی

به اهتمام سیده اعظم حسینی

اجرا: رادیو فرهنگ       زمان کل: ۱۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

دانلود بخش اول (حجم: 18MB)                 دانلود بخش دوم (حجم: 22MB)

دانلود بخش سوم (حجم: 22MB)               دانلود بخش چهارم (حجم: 21MB)

دانلود بخش پنجم (حجم: 23MB)             دانلود بخش ششم (حجم: 19MB) 

 دانلود بخش هفتم (حجم: 17MB)                دانلود بخش هشتم (حجم: 14MB)





:: موضوعات مرتبط: دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع شعر و ادبيات، دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع فلسفه و عرفان، دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع رمان و داستان، دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع سياسي ، اجتماعي ، دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع دینی و مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: دا , کتاب دا , کتاب صوتی دا , دانلود دا , دانلود کتاب صوتی دا , دانلود کتاب دا , دانلود رایگان کتاب دا , دانلود رایگان کتاب صوتی دا , دا خاطرات سیده زهرا حسینی , کتاب دا خاطرات سیده زهرا حسینی , کتاب صوتی دا خاطرات سیده زهرا حسینی , دانلود دا خاطرات سیده زهرا حسینی , دانلود کتاب دا خاطرات سیده زهرا حسینی , دانلود کتاب صوتی دا خاطرات سیده زهرا حسینی , سیده زهرا حسینی , کتاب های سیده زهرا حسینی , کتاب های صوتی سیده زهرا حسینی , دانلود کتاب های سیده زهرا حسینی , دانلود کتاب های صوتی سیده زهرا حسینی , دا خاطرات سیده زهرا حسینی به اهتمام سیده اعظم حسینی , دانلود دا خاطرات سیده زهرا حسینی به اهتمام سیده اعظم حسینی , کتاب دا خاطرات سیده زهرا حسینی به اهتمام سیده اعظم حسینی , کتاب صوتی دا خاطرات سیده زهرا حسینی به اهتمام سیده اعظم حسینی , دانلود رایگان دا خاطرات سیده زهرا حسینی به اهتمام سیده اعظم حسینی , خاطرات سیده زهرا حسینی , دانلود رایگان خاطرات سیده زهرا حسینی , جنگ , خاطرات جنگ , داستان هایی درباره جنگ , کتابی درباره جنگ , کتاب صوتی درباره جنگ , دانلود کتاب های جنگی , دانلود کتاب , دانلود کتاب صوتی , دانلود کتاب های صوتی,
نویسنده : shahram
تاریخ :
زمان :


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.